فایل فولدر بلاگ

فروش انواع فایل شامل مقاله،پایان نامه،پاورپوینت،تحقیق،پروژه و....

فایل فولدر بلاگ

فروش انواع فایل شامل مقاله،پایان نامه،پاورپوینت،تحقیق،پروژه و....

فایل فولدر بلاگ

در این بلاگ سعی شده است شما دانش پژوهان گرامی را با انواع مقالات، تحقیقات،پروژه ها،پایان نامه ها و دیگر فایلهای مورد نیاز دانشجویان،اساتید،معلمان....را که در سایت مربوط به این بلاگ موجود میباشد آشنا نموده و بتوانیم ذره ای از نیازهای علمی شما عزیزان را برطرف نماییم امیدواریم در این امر به کمک شما عزیزان موفق باشیم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

اصول طراحی غرفه های نمایشگاهی + تصاویر نمونه:

اصول طراحی غرفه های نمایشگاه:

تحقیق اصول طراحی غرفه های نمایشگاهی + تصاویر نمونه-WORD

قیمت فقط ۳۰۰۰ تومان

Image result for ‫تحقیق اصول طراحی غرفه های نمایشگاهی + تصاویر نمونه‬‎

فهرست مطالب :

 

فصل اول

شناخت

۱-۱ موضوع

۱-۱-۱-تعیین گرایش و عنوان پروژه

۱-۱-۲ –تعیین صورت مساله وتفسیر مشکل

وضعیت اولیه                                       

وضعیت ثانویه

ارائه ایده

۱-۱-۳- تعیین انتظارات کارفرما و محدودیت پروژه

۱-۱-۴- تعیین استرات‍ژی و اهداف کلان پروژه

۱-۲ فرآیند برنامه ریزی

۱-۲-۱- تعیین روند پروژه

۱-۲ تعیین منابع و روشهای گردآوری اطلاعات

فصل دوم

۲-۱-۱ تاریخچه محصول

۲-۱-۲- زیبایی شناسی محصول

۲-۱-۳-مشخصات کلی و عملکرد فنی

غرفه های پیش ساخته

ویژگیهای گروه استفاده گر

۲-۲-۱ گروههای مرتبط با محصول

گروه های معین استفاده کننده

صاحبان صنایع

۲-۲-۳- فرهنگ، هویت و جایگاه اجتماعی استفاده گر

۲-۲-۴- قدرت اقتصادی استفاده گر

۲-۲-۵- نیازهای زیبایی شناسی گروه استفاده گر

۳-۷- فرم و عملکرد

۴-۷- فرم و مد

۲-۲-۶- فاکتورهای انسانی ( آنتروپومتری و ارگونومی )

ابعاد استاندارد

۲-۲-۷- رفتار مصرف

الگوریتم استفاده از محصول

۲-۳- ویژگی های محیط استفاده

۲-۳-۱ -تاثیر متقابل و عملکرد

۲-۳-۲- مسایل زیست محیطی و طراحی سبز

۲-۳-۳- تاثیرات تخریبی محیط بر محصول

۲-۳-۴- شرایط اقلیم محیط

۲-۴- ویژگی های تولید

۲-۴-۱- تیراژ تولید

۲-۴-۲- مواد اولیه

۲-۴-۳- تولید پذیری و فرآیندهای تولید

۲-۴-۴- مونتاژ و کنترل کیفیت

۲-۴-۵- حمل و نقل و انبار

بسته بندی

خصوصیات فنی و زیبایی شناسی بسته بندی

۲-۴-۶- نصب

۲-۵- ویژگی های بازار مصرف

۲-۵-۱- هزینه ها و قیمت تمام شده

۲-۵-۲- میزان نیاز بازار

۲-۵-۳- رقابت

۲-۶- نمونه های موجود

۲-۶-۱- نمونه های مدولار

۲-۶-۲- نمونه های زیبایی شناسی 

بخشی از  فایل  :

درطی این پروژه تلاش براین است تا روندی برای پیشبرد پروژه انتخاب شود تا به بهترین حالت مشکلات را برطرف نماید؛ براین اساس و باتوجه به انتظارات استاد محترم راهنمای پروژه روند کلی پروژه بر اساس شناسایی و تفسیرمشکل به صورت کامل وهمچنین شناسایی گروه های استفاده کننده است که درنهایت با این بررسی وشناسایی کامل مشکل و شناسایی دقیق نیازهای مشتری وآنالیزکامل محصول نهایی براساس مسایل ارگونومیک وابعاد آنتروپومتریک،مسایل مربوط به فرم وزیبایی وآنالیز استیتیک محصول،توجه به محصول در محیط استفاده وهمچنین در کنار محصولات دیگر در غرفه های نمایشگاهی و.....به ارائه طرح های متنوع بر اساس لیست بایدها پرداخته ودر نهایت از بین طرح های ارائه شده،طرح برتر انتخاب شده و پرزانته نهایی بر اساس این طرح صورت پذیرد.......................

اصول طراحی غرفه های نمایشگاهی + تصاویر نمونه:

برای دریافت ادامه مطالب (با فرمت ورد -قابل ویرایش-۱۲۶ صفحه)لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید.

اا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی